פרסום ברדיו הינו יעיל ביותר לצורך גיוס לקוחות חדשים ועלותו נמוכה משמעותית מפרסום במדיות אחרות. זוהי דרך פרסום שגם עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם והיא יכולה להיות יעילה ביותר עבורם.
פנייה אלינו למוקד הפרסום הארצי תחסוך לכם כסף רב ותוביל לפרסום מקסימלי ברדיו לעסק שלכם במחיר המינימלי.
אז איך מרימים קמפיין ברדיו שישיג את המטרה של גיוס לקוחות ויחדיר למודעות את העסק שלנו ואת מוצריו? לפניכם כמה טיפים למתכננים לפרסם ברדיו:
1. היו יצירתיים- מרבית האנשים המקשיבים לרדיו עושים זאת במהלך העבודה או בזמן נהיגה. על מנת להשיג את התועלת המירבית מפרסום ברדיו עליכם ליצור פרסומת שונה שתסב את תשומת ליבו של המאזין ולא תיבלע ברקע.
2. תכננו ג'ינגל קליט- ג'ינגל קליט יחרוט בזיכרונם של המאזינים את הסלוגן שלכם או את מספר הטלפון שלכם והם ימשיכו לזכור אותו גם הרבה אחרי שהקמפיין יסתיים.
3. מקדו את הקמפיין- קמפיין טוב ברדיו הוא קמפיין ממוקד התופס את קהל היעד הרלוונטי לכם. הרי המטרה של קמפיין היא גיוס לקוחות ואתם רוצים לפנות בדיוק לקהל היעד שמהווה את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם- הקפידו כי הפרסומת שלכם תופיע בערוץ המתאים ובתוכניות המתאימות להם מאזינים לקוחותיכם הפוטנציאלים.
4. העדיפו פריסה רחבה- עדיפה פרסומת קצרה החוזרת מספר פעמים על פני פרסומת ארוכה החוזרת פחות פעמים. התשלום לפרסומת ברדיו הוא על פי שניות וכדאי לכם לחלק את השניות האלו על פני כמה שיותר פרסומות קצרות, אך קליטות וזכירות.
5. תמכו בקמפיין- על מנת שתצליחו להשיג גיוס לקוחות באמצעות קמפיין ברדיו עליכם לספק דרכי קשר ולדאוג לתת מענה. פעמים רבות מי שייחשף לפרסומת ירגיש צורך ליצור קשר מיידי- אם הוא לא יקבל מענה מיידי הרי שנכשלתם במטרתכם העיקרית.
אלו טיפים "על קצה המזלג", כדי לקבל את התמונה המלאה, הנכם מוזמנים לפנות אלינו למוקד הפרסום הארצי.
פנייה אלינו למוקד הפרסום הארצי תחסוך לכם כסף רב ותוביל לפרסום מקסימלי ברדיו לעסק שלכם במחיר המינימלי.
אז איך מרימים קמפיין ברדיו שישיג את המטרה של גיוס לקוחות ויחדיר למודעות את העסק שלנו ואת מוצריו? לפניכם כמה טיפים למתכננים לפרסם ברדיו:
1. היו יצירתיים- מרבית האנשים המקשיבים לרדיו עושים זאת במהלך העבודה או בזמן נהיגה. על מנת להשיג את התועלת המירבית מפרסום ברדיו עליכם ליצור פרסומת שונה שתסב את תשומת ליבו של המאזין ולא תיבלע ברקע.
2. תכננו ג'ינגל קליט- ג'ינגל קליט יחרוט בזיכרונם של המאזינים את הסלוגן שלכם או את מספר הטלפון שלכם והם ימשיכו לזכור אותו גם הרבה אחרי שהקמפיין יסתיים.
3. מקדו את הקמפיין- קמפיין טוב ברדיו הוא קמפיין ממוקד התופס את קהל היעד הרלוונטי לכם. הרי המטרה של קמפיין היא גיוס לקוחות ואתם רוצים לפנות בדיוק לקהל היעד שמהווה את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם- הקפידו כי הפרסומת שלכם תופיע בערוץ המתאים ובתוכניות המתאימות להם מאזינים לקוחותיכם הפוטנציאלים.
4. העדיפו פריסה רחבה- עדיפה פרסומת קצרה החוזרת מספר פעמים על פני פרסומת ארוכה החוזרת פחות פעמים. התשלום לפרסומת ברדיו הוא על פי שניות וכדאי לכם לחלק את השניות האלו על פני כמה שיותר פרסומות קצרות, אך קליטות וזכירות.
5. תמכו בקמפיין- על מנת שתצליחו להשיג גיוס לקוחות באמצעות קמפיין ברדיו עליכם לספק דרכי קשר ולדאוג לתת מענה. פעמים רבות מי שייחשף לפרסומת ירגיש צורך ליצור קשר מיידי- אם הוא לא יקבל מענה מיידי הרי שנכשלתם במטרתכם העיקרית.
אלו טיפים "על קצה המזלג", כדי לקבל את התמונה המלאה, הנכם מוזמנים לפנות אלינו למוקד הפרסום הארצי.
סיגל שפטר , משרד פרסום "מוקד הפרסום הארצי מתמחה במגוון אפיקי פרסום : מודעות לוח בעיתונים, פרסום בעיתונות, פרסום באינטרנט, מודעות דרושים וגיוס עובדים ופרסום בכל אמצעי המדיה.
http://333.co.il/
http://333.co.il/